Sunday, April 11, 2010

Lelaki ini

Ke mana pun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemana pun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki

Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Karena cintaku,
tak berbatas waktu
Karena cintaku,
tak mengenal jenuh hatimu

(Lelaki Ini)


Sempena 11 April hari ini, ulang tahun ABAH yang ke 56, saya mendoakannya agar sihat sejahtera dan dirahmati Allah sentiasa. Pada usia saya yang telah dewasa kini, saya hanya mengharapkan doa dan kasih sayang berpanjangan pada kami sekeluarga.


Hari ini juga turut melakarkan sejarah dalam hidup abah kerana dalam usianya genap 56, abah menamatkan perkhidmatannya dalam dunia pendidikan. Inshallah kami anak-anaknya yang masih belajar ini lagi pun bakal menamatkan Ijazah Sarjana Muda kami pada tahun ini.

Allah Bless You. Amin..

4 comments:

  1. Selamat hari lahir pakcik Mohtar..=) Wah, bestnya anak2 grad sekaligus bila dh pencen..pasni leh dpt duit bulanan dr anak2 plak..hehe~

    p/s: bole jgk nk kirim duit bulanan kt shbt2 yg x grad lg..ekeke

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir pakcik!

    semoga dipanjangkan umur dalam keberkatan.

    saya ingatkan lelaki mana la tadi :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih anak-anak >> ayah saya kata. Hehe.

    Cikodah,
    You kan JPA scholar. Tak cukup ke haaaaa?? (cewah ngamuk plak.. haha). Tula, you beli lagi 'baju kaler biru mahal'. kan dah tak cukup duit.Hehe.

    Kak Yana,
    Takde lelaki mana-mana Kak Yana. He is the one and only.. Hehe.

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday pakcik!! hehe, =)

    ReplyDelete